Кадър от филма "Каръци" на Ивайло Христов
09 юли 2015, четвъртък
Ракурс
По покана на директора на Националния дворец на културата (НДК) Мирослав Боршош, лентата „Каръци“ ще открие и „Любовта е лудост“ във Варна.
Това стана ясно след среща с режисьора Йвайло Христов, който се завърна от фестивала в Москва с голямата награда „Златен св. Георги”.
Преди дни Мирослав Боршош обяви, че “Каръци” е изборът на НДК за откриващ филм и на “Киномания”.
“Решихме да открем двата филмови фестивала с “Каръци” защото стойностните продукти на българското кино заслужават да бъдат събитие и да получават подкрепа”, каза Мирослав Боршош.
Той изрази надежда, че “зрителите ще оценят качествата на лентата, защото филмът e наистина чудесен”.
“Изключителна чест е да открием два от най-престижните български кинофестивали “Киномания” и “Любовта е лудост”, за което благодарим на ръководството на НДК и се надявам, че много хора да влязат в залите да го видят”, каза Ивайло Христов след срещата с Мирослав Боршош.
“Във филма участват популярни актьори, но и млади хора, които сега тръгват в професията. Вярвам, че “Каръци” е добър старт за тях”, сподели още режисьорът.
ролите ще видим Ованес Торосян, Елена Телбис, Деян Донков, Пламен Димов и др. Част от актьорския състав е в екипа и на театър “Азарян”, което е още едно доказателство, че новият екип на НДК сензитивно търси и открива таланти”, каза още Христов.
Темата за каръците присъства постоянно във филмите на Ивайло Христов като своеобразен опит за автопортрет и за създаване на събирателен образ на съвременния българин.
“Това са чувствителните, тихите, талантливите хора, които не успяват да се преборят със системата, но имат сили да продължават да се бунтуват”, споделя режисьорът, който се надява лентата да докосне младите хора.
Филмът e сниман в Кюстендил, София, и Радомир.
Екипът е същият, както и в предишната продукция на Ивайло Христов „Стъпки в пясъка".
Историята разказва за няколко младежи от малък провинциален град, които са неудачници, но с огромно желание да успеят в живота. Лентата печели сърцата на критиката и публиката с универсалните теми за болезненото израстване, надеждата и благородството.
Сподели в социалните мрежи