Двигателят с водородна клетка на новия F 125 точно по случай 125-годишния юбилей на Мерцедес
Фото: авторът
26 септември 2011, понеделник
Александра Ингилизова
Показаха най-новите модели на 64-ото изложение
От 15 до 25 септември се проведе 64-ото издание на автомобилния панаир във Франкфурт. През втория и последен уикенд интересът от страна на публиката отново се повиши и до 19:00 ч на 25 септември бяха отчетени 928 000 посещения. Това са общо 10 процента повече в сравнение с 2009 г.
И тази година надпреварата между водещите конкуренти на немския пазар Мерцедес, BMW и Ауди беше явна. Наред с футуристичните си модели на автомобили, трите гиганта впечатлиха и с презентациите си, които сами по себе си бяха знак за име, качество и отлична маркетингова стратегия. Мерцедес, както и предишни години, помести най-новите си модели и редица олдтаймери във Фестхале, което заради архитектурата си позволява изключително разчупен вътрешен дизайн и интериор, с огромни видеостени, ескалатори и дори амфитеатрална платформа за шоу наблюдение или почивка.
Ауди пък съвсем иновативно издигна собствена постройка, загатваща формите на автомобил, ситуирана в центъра на панаирния терен, който се състои от 11 хангара.
Очевидна беше и тазгодишната тенденция към екоавтомобилите. Освен че почти всяка от близо 50-те марки представяше свой най-нов електро или хибриден модел, интересно беше и специалното изложение в отделна сграда само на електроавтомобили. Опасно тихите машини бяха предложени и за тест драйв в отделено за целта място.
Франкфуртското автомесе е 64-годишно, но е интересен фактът, че рождената му година е 1897 г. Тогава в хотел „Бристол” в Берлин публично били представени 8 моторни коли.
От 1991 г. поради голям интерес от страна на зрителите и фирмите участници изложенията за леки автомобили и автомобилна механика се провеждат отделно и се редуват през година.
Сподели в социалните мрежи